Ergens hulp bij nodig?
Vragen over betalingen, bestellingen of retourneringen?
Bij ELENCI, begrijpen we dat elke vraag belangrijk is. Ontdek moeiteloos gemak met onze heldere informatie over betalingen, bestellingen en retourneringen.
Betalen
Momenteel bieden we nog geen achteraf betalen aan. Dit zou in de toekomst nog wel kunnen veranderen. Houd dus voor veranderingen onze website nauw in de gaten.
Zeker weten. Zodra je begint met afrekenen, kom je terecht in een beveiligde internetomgeving. Op die manier heeft niemand anders de kans om ongevraagd mee te kijken. Transactiegegevens worden versleuteld en verzonden via een SSL-verbinding. Je herkent de beveiligde SSL-verbinding aan het groene slotje bovenin je browser.
Je kunt tot zover alleen met iDEAL en creditcard betalen.
Bij een bezorgklacht moet je contact opnemen met onze klantenservice.
Ja. We zorgen ervoor dat je bestelling altijd gratis wordt geleverd.
We hanteren een levertijd die gemiddeld tussen de 5 à 12 dagen is.
Je bestelling wordt bezorgd door PostNL, Bpost of DHL.
Als je bestelling niet afgeleverd kan worden, ligt je bestelling voor 2 weken bij een PostNL-punt. Je ontvangt vervolgens een notificatie van de chauffeur met daarin de afhaallocatie vermeld. Als je je pakket binnen 2 weken niet ophaalt wordt je pakket teruggezonden naar onze leverancier.
Je kunt je bestelling volgen met de track & trace-code die je hebt ontvangen in je bevestigingsmail.
Retourneren
De kosten voor retour zijn voor eigen rekening van de klant.
Je hebt recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren. Hierbij krijg je dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten teruggestort.
We betalen je binnen 5 werkdagen terug zodra we je retourzending verwerkt hebben. Hoe snel je het geld op je rekening hebt, hangt af van je betaalmethode.




