Biedt ELENCI achteraf betalen aan?
Ja, we bieden achteraf betalen aan via Klarna. Klarna biedt je extra flexibiliteit bij het afrekenen, omdat je binnen 30 dagen kunt betalen. Probeer je items eerst uit en beslis daarna of je ze wilt houden.
Heeft ELENCI een veilige betaalomgeving?
Zeker weten. Zodra je begint met afrekenen, kom je terecht in een beveiligde internetomgeving. Op die manier heeft niemand anders de kans om ongevraagd mee te kijken. Transactiegegevens worden versleuteld en verzonden via een SSL-verbinding. Je herkent de beveiligde SSL-verbinding aan het groene slotje bovenin je browser.
Op welke manieren kan ik betalen?
Je kunt tot zover met iDEAL, Bancontact, Klarna, Mastercard, Maestro en Visa betalen.
Hoe ontvang ik mijn terugbetaling?
Je betaling zal teruggestort worden via de betaalmethode waarmee je de aankoop hebt gemaakt.
Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?
We betalen je binnen 10 werkdagen terug zodra we je retourzending verwerkt hebben. Hoe snel je het geld op je rekening hebt, hangt af van je betaalmethode.
Wat als ik geen terugbetaling heb ontvangen?
Dit kan enige tijd duren en hangt af van de betaalmethode waarmee er is betaald. Staat het bedrag binnen 12 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Hoe kan ik mijn korting gebruiken?
Je krijgt korting op je bestelling door de kortingscode in te vullen op de checkout-pagina.
Hoe lang is mijn korting geldig?
Bij het ontvangen van je kortingscode wordt duidelijk vermeld tot wanneer deze kortingscode geldig is.
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Je kan je bestelling alleen annuleren als je bestelling nog niet verzonden is. Je annuleert je bestelling door dit aan te geven in je account of door contact op te nemen met onze klantenservice.
Hoe meld ik een bezorgklacht?
Bij een bezorgklacht moet je contact opnemen met onze klantenservice.
Hoe snel bezorgt ELENCI?
We hanteren een levertijd die gemiddeld tussen de 5 à 12 dagen is.
Wie bezorgt mijn bestellingen?
Je bestellingen worden bezorgd door PostNL, DHL of BPost.
Waar bezorgt ELENCI?
We bezorgen in Nederland en België.
Wat als mijn product beschadigd is geleverd?
Je kan bij het retourneren aangegeven dat het product beschadigd is geleverd. Wij zullen het vervolgens regelen voor je.
Wat moet ik doen als ik mijn pakketje niet heb ontvangen?
Controleer de track & trace-code in je bevestigingsmail, het door jou ingevulde adres en postcode en een eventuele niet thuis-bericht. Heb je je pakketje 5 dagen na de oorspronkelijke bezorgdag nog steeds niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis bent?
Als je bestelling niet afgeleverd kan worden, ligt je bestelling voor 2 weken bij een PostNL-punt. Je ontvangt vervolgens een notificatie van de chauffeur met daarin de afhaallocatie vermeld. Als je je pakket binnen 2 weken niet ophaalt wordt je pakket teruggezonden naar onze leverancier.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Je kunt je bestelling volgen met de track & trace-code die je hebt ontvangen in je bevestigingsmail.
Hoe wijzig ik mijn bezorgadres van een lopende bestelling?
Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat het opgegeven verzendadres correct is. Neem direct contact op met onze klantenservice als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen. Als je wel al een verzendbevestiging hebt ontvangen, wijzig je je adres via ‘bezorging wijzigen’ in de track en trace van PostNL. Het is op geen enkele manier mogelijk om de bezorgadres te wijzigen als de bestelling al te ver in het bezorgproces is. Dit is het geval als er een melding op je track en trace-pagina staat.
Waarom heb ik nog geen orderbevestiging ontvangen?
Controleer of er geld is afgeschreven. Door drukte op het betaalplatform kunnen betalingen vertragen. Heb je na 1 uur nog geen orderbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Check daarnaast je spamfolder, je orderbevestiging kan daar namelijk per ongeluk aankomen. Wanneer er geen geld afgeschreven is, is de bestelling mislukt. Je hoeft dan geen zorgen te maken dat je twee bestellingen krijgt, want de bestelling wordt pas verwerkt als de betaling is gelukt.
