Ergens hulp bij nodig?
Vragen over bestellingen of bezorgingen?
Ontdek een zorgeloze bezorgervaring bij ELENCI. Hier vind je antwoorden op vragen over annulering, bezorgsnelheid, en wat te doen bij eventuele bezorgklachten. We staan garant voor gratis en betrouwbare levering in Nederland en België.
Annuleren en Wijzigen
Je kan je bestelling alleen annuleren als je bestelling nog niet verzonden is. Je annuleert je bestelling door dit aan te geven in je account of door contact op te nemen met onze klantenservice.
Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat het opgegeven verzendadres correct is. Neem direct contact op met onze klantenservice als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen. Als je wel al een verzendbevestiging hebt ontvangen, wijzig je je adres via ‘bezorging wijzigen’ in de track en trace van PostNL. Het is op geen enkele manier mogelijk om de bezorgadres te wijzigen als de bestelling al te ver in het bezorgproces is. Dit is het geval als er een melding op je track en trace-pagina staat.
Controleer of er geld is afgeschreven. Door drukte op het betaalplatform kunnen betalingen vertragen. Heb je na 1 uur nog geen orderbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Check daarnaast je spamfolder, je orderbevestiging kan daar namelijk per ongeluk aankomen. Wanneer er geen geld afgeschreven is, is de bestelling mislukt. Je hoeft dan geen zorgen te maken dat je twee bestellingen krijgt, want de bestelling wordt pas verwerkt als de betaling is gelukt.
Bezorginformatie
Ja. We zorgen ervoor dat je bestelling altijd gratis wordt geleverd.
We hanteren een levertijd die gemiddeld tussen de 5 à 12 dagen is.
Je bestellingen worden bezorgd door PostNL, DHL of BPost.
We bezorgen in Nederland en België.
Je kunt je bestelling volgen met de track & trace-code die je hebt ontvangen in je bevestigingsmail.
Als je bestelling niet afgeleverd kan worden, ligt je bestelling voor 2 weken bij een PostNL-punt. Je ontvangt vervolgens een notificatie van de chauffeur met daarin de afhaallocatie vermeld. Als je je pakket binnen 2 weken niet ophaalt wordt je pakket teruggezonden naar onze leverancier.
Controleer de track & trace-code in je bevestigingsmail, het door jou ingevulde adres en postcode en een eventuele niet thuis-bericht. Heb je je pakketje 5 dagen na de oorspronkelijke bezorgdag nog steeds niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Bezorgfouten
Bij een bezorgklacht moet je contact opnemen met onze klantenservice.
Je kan bij het retourneren aangegeven dat het product beschadigd is geleverd. Wij zullen het vervolgens regelen voor je.




