Ergens hulp bij nodig?
Vragen over fouten bij de levering, retouren of ruilen?
Ontdek hier de moeiteloze retourprocedure van ELENCI. Wij streven ernaar om retourneren eenvoudig en transparant te maken, met duidelijke voorwaarden en snelle verwerking. Heb je vragen over het retourneren van je product? Je vindt hier alle antwoorden die je nodig hebt.
Fouten bij levering
Neem contact op met onze klantenservice. We zullen dan samen een oplossing vinden.
Je kan bij het retourneren aangegeven dat er een verkeerd product is geleverd. We zullen het vervolgens regelen voor je.
Retouren
Meestal is dit wel het geval. Wanneer het artikel echter gebruikssporen of beschadigingen heeft, die ontstaan zijn doordat je meer met de producten hebt gedaan dan noodzakelijk is, kunnen we besluiten niet het compleet betaalde bedrag terug te storten of het artikel zelfs niet retour te accepteren.
Je hebt recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren. Hierbij krijg je dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten teruggestort.
De kosten voor retour zijn voor eigen rekening van de klant.
We betalen je binnen 5 werkdagen terug zodra we je retourzending verwerkt hebben. Hoe snel je het geld op je rekening hebt, hangt af van je betaalmethode.
Ruilopties
Het is niet mogelijk om producten te ruilen bij ons. Wel heb je de mogelijkheid om een product te retourneren en vervolgens een ander product te bestellen.
We versturen je nieuwe product wanneer we je teruggestuurde product binnen hebben. We hanteren een levertijd die gemiddeld tussen de 5 à 12 dagen is.




